سفید

دردلهای یک دختر

سفید

دردلهای یک دختر

من از دوستی با تو چه میخواهم؟

هی زنگ میزنی قطع میکنی که چی بشه؟!

دیروز که فهمیدم میخواستی smsای تو راه موندت که مال جمعه بود برسه

امروز صبح زنگ زدی ببینی گوشی من روشنه یا نه

خوب؟! حالا فهمیدی...که چی؟


فکر که میکنم میبینم روز به روز که میگذرد این موضوع به جای کمرنگ تر شدن برای من پررنگ تر میشود و تو اینو خوب میدونی که زمان برای من حلال مشکل نیست

امروز صب داشتم به این فکر میکردم که من از دوستی با تو چی میخوام؟ یا به قول خودت من به چی تو دل خوش کردم؟!

دوستی ما که ته ندارد..یه بار تا تهش رفتیم و تو جا زدی

بعد از آنهم که همین چند وقت پیش آب پاکیو ریختم رو دستت که دیگر به چیزی فکر نکنی..منو تو با هم آینده ای درستی نداریم

و اما الان....راستی من از دوستی با تو چی میخوام؟ خودت هم به این فکر کردی؟

من از تو فقط می تونم توقع داشته باشم که به عنوان یک "دوست" همه جا کنارم باشی

اما متاسفانه تو هنوز برای من از یک دوست فراتری

اینقدری که تلفن جواب ندادنت تو یه میهمانی میتواند مرا آزار دهد

گاهی فکر میکنم مشکل از خود من است،من ادم بیماری هستم

ولی بعد که فکر میکنم و میبنم و تا حدودی مطمئنم که منم برای تو فقط یک دوست نیستم به خودم حق میدهم توقع جبران این آزردگیو از تو داشته باشم

راستش من با توام چون خودم میخواهم..چون "متاسفانه" هنوز دوستت دارم! از دوست داشتن تو احساس حماقت میکنم!

کسی را دوس دارم که یکبار با زندگی من بازی کرد آخرشم ..ید به من رفت! آره بذار به صراحت بگم

کسی رو دوس دارم که دوباره تو زندگی من وارد شد با التماس ولی اینبار هم تصمیم درست و حسابی تو مغزش نبود و شاید بشه به جرات گفت برای بار دوم با من بازی کرد!

حالا هم که در بدترین شرایط مرا به حال خود رها کرده و رفته..در شرایطی که فلش اتهام به سمت خودش است

من تو بحران روحیم..خیلی وقته که از دوستی با تو زجر میکشم!!!! این رابطه برای من خوشاینده ولی شیرینی لحظاتش با فکر به گذشته و آینده به تلخی تبدیل میشه

دارم بیمار میشم

من تو دوران امتحانات دانشگاه هستم،دورانی که برخلاف سالهای پیش اینبار یکماه به طول انجامیده!! یکماه با روحیه نامناسب و اعصاب لرزان!

من از طرف محیط کار با مشکل مواجه شدم،شرکت رو به ورشکستگی است و من دیریازود باید از اینجا بیرون بیام

و حالا تو..با این رفتار احمقانه و غیر مسئولانه..قوز بالا قوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد